PAS DUN KOTA

PAS DUN KOTA

Khamis, 11 April 2013

Sambutan penduduk setempat ceramah kelompok DUN Kota







11 Apr 2013 – Sambutan penduduk setempat dalam program ceramah kelompok di DUN Kota dalam Parlimen Rembau pada ketika ini adalah amat menggalakkan walaupun barisan penceramah terdiri dari pemimpin Pakatan Rakyat setempat.

Malam tadi telah diadakan ceramah sulung pengenalan calon PAS DUN Kota di Bilik Gerakan UPU Kg Selemak. UPU Kg Selemak adalah antara tempat mengundi yang mempunyai ramai pengundi di DUN Kota, iaitu hampir 2000 orang pengundi.

Antara penceramah yang hadir ialah memberi penerangan ialah calon PAS DUN Kota iaitu Hj Ghazali Mohd Shom, Rahman Ramli (Timbalan Pesuruhjaya II PAS N.Sembilan),Yusuf Tapar (Pemangku Ketua Cabang PKR Rembau), Rozmal Malakan (Timbalan Yang Dipertua PAS Rembau) dan Izamri Med (Pengarah Pilihanraya PAS DUN Kota).

3 ulasan:

  1. Teruskan perjuang anda tanpa kenal erti kalah..saya anak jati Rembau dilahirkan 46 tahun dahulu di Kg Penajis mendoakan semoga PAS DUN Kota dan Pakatan Rakyat dapat memerintah N9 6hb May 2013..Lawan Tetap Lawan..TAKBIR!!!

    BalasPadam
  2. UMNO BN kata PAKATAN RAKYAT tak pandai urus Selangor..saya sudah 26thn dok kat Selangor ni sejak PAKATAN RAKYAT memerintah dah 5 tahun..saya cuma bayar bil air RM10.00 sebulan selebihnya dibayar oleh KERAJAAN NEGERI DIBAWAH PAKATAN RAKYAT..bekalan air tak pernah putus kecuali ketika SYABAS melakukan penyelenggaraan..TETAPI di Kampung saya Kg Penajis yang mana negeri adat pepatih

    BalasPadam
  3. Di takbir oleh UMNO BN..sering kali gangguan bekalan air berlaku..dari saya kecil hingga 46 tahun usia saya..tidak pernah selesai..asal tiba hari raya saya dan keluarga kena mandi air perigi yang digali sendiri..ni ke JANJI DITEPATI...saya nak tanya UMNO BN...mana janji HOSPITAL KERAJAAN..LAPANGAN TERBANG..UiTM..? JANJI 2008 yang TIDAK DITEPATI TETAPI DICAPATI..

    BalasPadam