PAS DUN KOTA

PAS DUN KOTA

Khamis, 18 April 2013

JELAJAH CERAMAH KELOMPOK DUN KOTA




Bersama Calon PAS DUN Kota , Parlimen Rembau dan kepimpinan Pakatan Rakyat setempat

Tarikh : 20 April 2013, Sabtu
Masa : 9 mlm
Tempat : Bilik Gerakan UPU Kg Sawah Raja

Tarikh : 21 April 2013, Ahad
Masa : 9 mlm
Tempat : Bilik Gerakan UPU Kg Titian Bintangor, Lubok China

Untuk makluman UPU Kg Titian Bintangor mempunyai pengundi yang paling ramai di DUN Kota iaitu sekitar 2000 orang pengundi. Pada pilihanraya yang lalu PAS telah mendapat undi yang amat sedikit di kawasan ini. Sehubungan dengan itu adalah diharapkan para penyokong Pakatan Rakyat memberi tumpuan di kawasan ini.

2 ulasan:

  1. munzirazim4/19/2013

    Salam perjuangan. Allahuakbar. Semoga Allah permudahkan dan diberi kemenangan kepada hambanya yg ikhlas utk memartabatkan Islam Dan menolak kezaliman

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama4/21/2013

    Salam Munzirazim. Saya menyokong jika kita membina lebih lagi kekuatan Malaysia ini dengan kekuatan islam dan hukuman islam. PAS/DAP/PKR sekarang ni dalam satu pakatan yang mana saya tengok kenapa PAS tak mampu untuk mempertahankan Motis asal PAS iaitu membina negara islam 100%. Contoh saya boleh bagi apabila DAP sendiri iaitu karpal singh sendiri secara terang2an mengulangi pendirian beliau menentang dan tidak bersetuju jika ada pihak (terutama PAS) untuk membina negara ISLAM dan Hudud di Malaysia... Saya lebih berkeyakinan dengan PAS jika PAS tidak bersama dengan pakatan PR yang nyata2 dimonopoli oleh yang lain bukan PAS. Bekas MB perak dahulu iaitu YB nizar sendiri pernah berkata dalam satu sidang DUN perak yang menegaskan tidak ada dalam mana2 transkrip atau memorandum PAS yang menyatakan untuk membentuk negara ISLAM. Saya berharap agar PAS dapat menetapkan pendirian PAS untuk menubuhkan negara ISLAM dan menentang habis2san puak2 parti lain demi perjuangan ISLAM bukan sekadar hanya untuk mendapatkan kuasa. Takbir!!!!

    BalasPadam