PAS DUN KOTA

PAS DUN KOTA

Selasa, 23 April 2013

Jadual solat, ramah mesra, minum petang bersama calon PAS DUN Kota




1. Majlis Zikir bersama Ulama terkenal di DUN Kota 25 Apr 2013 (KHAMIS)

InsyaAllah, calon PAS DUN Kota, Hj Ghazali Mohd Shom akan hadir ke Majlis Zikir bersama seorang ulama terkenal bukan sahaja di Negeri Sembilan, malahan di dunia Arab pada hari Khamis 25 Apr 2013 bermula solat Maghrib berjemaah di sebuah masjid yang bersejarah di dearah ini. Semua muslimin dijemput hadir.
                     
2. Solat Jumaat bersama calon PAS DUN Kota 26 Apr 2013 (JUMAAT)

InsyaAllah, calon PAS DUN Kota, Hj Ghazali Mohd Shom akan hadir menunaikan solat Jumaat di Masjid Kariah Pulau Mampat pada 26 Apr 2013. Seterusnya akan solat berjemaah Asar, Maghrib dan Isya di Masjid Kariah Pulau Besar atau Masjid Kariah Pulau Mampat.

Sesi bertemu pengundi akan diadakan antara jam 3 ptg – 6 ptg.

Ceramah Kelompok akan diadakan di Bilik Gerakan Pakatan Rakyat UPU Kg Pulau Mampat pada Jumaat 26 Apr 2013 jam 9 mlm bersama calon PAS DUN Kota, calon PKR Parlimen Rembau dan pimpinan Pakatan Rakyat setempat.

3. Solat jemaah bersama calon PAS DUN Kota 27 Apr 2013 (SABTU)

InsyaAllah, calon PAS DUN Kota, Hj Ghazali Mohd Shom akan hadir menunaikan solat Zuhur di Masjid Kariah Gadong dan solat Asar di Masjid Kariah Seberang Paya pada hari Sabtu 27 Apr 2013. Seterusnya akan solat berjemaah Maghrib dan Isya di Masjid Kariah Chengkau Ulu.

Sesi bertemu pengundi akan diadakan antara jam 3 ptg – 6 ptg.

Ceramah Kelompok akan diadakan di Bilik Gerakan Pakatan Rakyat UPU Kg Chengkau Ulu pada Sabtu 27 Apr 2013 jam 9 mlm bersama calon PAS DUN Kota, calon PKR Parlimen Rembau dan pimpinan Pakatan Rakyat setempat.

4. Solat jemaah bersama calon PAS DUN Kota 28 Apr 2013 (AHAD)

InsyaAllah, calon PAS DUN Kota, Hj Ghazali Mohd Shom akan hadir menunaikan solat Zuhur di Masjid Kariah Lubok China dan solat Asar di Masjid Kariah Sg Timun pada hari Ahad 28 Apr 2013. Seterusnya akan solat berjemaah Maghrib dan Isya di Masjid Kariah Kg Batu.  

Sesi bertemu pengundi akan diadakan antara jam 3 ptg – 4 ptg.

Majlis Ramah Mesra dan Minum Petang akan diadakan pada Ahad 28 Apr 2013 jam 5 ptg di Bilik Gerakan Pakatan Rakyat UPU Kg Titian Bintangor, Lubok China, Rembau

Ceramah Kelompok akan diadakan di Bilik Gerakan Pakatan Rakyat UPU Kg Penajis pada Ahad 28 Apr 2013 jam 9 mlm bersama calon PAS DUN Kota, calon PKR Parlimen Rembau dan pimpinan Pakatan Rakyat setempat.

4. Solat jemaah bersama calon PAS DUN Kota 1 Mei 2013 (RABU)

InsyaAllah, calon PAS DUN Kota, Hj Ghazali Mohd Shom akan hadir menunaikan solat Zuhur di Masjid Kariah Kota dan solat Asar di Masjid Kariah Seri Kendong pada hari Rabu 1 Mei 2013. Seterusnya akan solat berjemaah Maghrib dan Isya di Masjid Kariah Legong Ulu  

Sesi bertemu pengundi akan diadakan antara jam 3 ptg – 4 ptg.

Majlis Ramah Mesra dan Minum Petang akan diadakan pada Rabu 1Mei 2013 jam 5 ptg di Bilik Gerakan Pakatan Rakyat UPU Kg Seri Kendong.

Ceramah Kelompok akan diadakan di Bilik Gerakan Pakatan Rakyat UPU Kg Legong Ulu (Rumah Undang Rembau ke 19) pada Rabu 1 Mei 2013 jam 9 mlm bersama calon PAS DUN Kota, calon PKR Parlimen Rembau dan pimpinan Pakatan Rakyat setempat.

Layari laman web PAS DUN Kota di http://pas-n28-kota.blogspot.com  , laman web Pakatan Rakyat Rembau di http://rembau-hari-ini.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan